+38 (097) 826-15-15

Гарантія

Обмін і повернення товару протягом 14 днів після купівлі

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:

  • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
  • Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  • Збережена в цілості упаковка товару та всі її компоненти.
  • Збережені комплектація товару, ярлики, інструкції та заводське маркування.
  • Пред'явлено товарний чек або накладну, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.

Гарантія

У нашому магазині діє гарантія від виробника.

Для збереження повної гарантії на меблі Ви можете скористатися послугами нашого фахівця по збірці. Покупець втрачає право на безкоштовну гарантію, в тому випадку, якщо з моменту покупки і до моменту перевірки на комплектацію та цілісність пройшло більше 3-х робочих днів.

Терміни виконання гарантійного обслуговування встановлюються виробником, але не пізніше 60 робочих днів.

До негарантійного обслуговування відноситься: розхитані петлі, тріснуті механізми (тріщини яких виникли в процесі експлуатації), деформації або зламання меблевих деталей, які були отримані в процесі експлуатації з порушеннями правил користування, природний знос меблів та їх комплектуючих. На меблі, зібрані замовником самостійно, гарантія не поширюється.

Умови негарантійного обслуговування. При настанні гарантійного випадку усі дії по заміні або ремонту товару (меблів) проводяться за рахунок покупця (винос з приміщення, доставка товару на склад продавця, повторний підйом, повторна збірка).

При отриманні товару замовник зобов'язаний/має право:

  • Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
  • Оглянути зовнішній вигляд, чи все влаштовує.
  • Оглянути всі скляні елементи (в тому числі й дзеркала) на предмет цілісності (відколи, тріщини, подряпини й т. п.).
  • Оглянути всі фасади на предмет різних дефектів (подряпини, відколи й т.п.).
  • Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т. п. відповідно до бланка замовлення.

Заміни перерахованих вище деталей після прийняття товару (меблів) відбуваються за рахунок замовника.

Самовивіз

Товар (меблі), щодо якого здійснюється самовивезення, цілісність такого перевіряється на нашому складі в присутності зав. складом, а деталі, які прийшли в непридатність в процесі доставки та підйому не співробітниками нашої фірми, безкоштовній заміні не підлягають.

Монтаж

Збирання меблів є окремою послугою, яка надається після доставки товару та його повної оплати клієнтом, в такому порядку:

  • По місту Київ протягом 2х робочих днів.
  • За Києвом, але не далі, ніж 30 км від межі міста, протягом 3х робочих днів.
  • У межах 50 км протягом 5ти робочих днів. Вартість послуги збирання у такому разі зростає на 8% від зазначених у прайсі цін.

Якщо Ви вирішили не користуватися послугами майстра, а зібрати меблі самостійно - пам'ятайте наступні пункти:

  • При розпакуванні меблів не використовуйте гострі предмети, щоб не пошкодити деталі.
  • При виявленні бракованих деталей в процесі складання їх не слід монтувати, оскільки деталі зі слідами монтажу безкоштовній заміні не підлягають. Такі елементи необхідно сфотографувати і обов'язково зберегти картонну упаковку з етикеткою даної позиції, тому що заміна бракованих деталей проводиться тільки в фабричних упаковках. Після передзвоніть у відділ гарантії, а на пошту відправте фотографії бракованого елемента та етикетки. Після цього майстер рекламаційного відділу приступить до вирішення Вашого питання.
  • Необхідно дотримуватися правил експлуатації даних меблів. У разі необхідності звернутися за роз'ясненнями до менеджерів.

Умови повернення

Поверненню не підлягають наступні товари:

  • Знижені в ціні товари.
  • Зібрані або пошкоджені після покупки товари.
  • Матраци (без упаковки/з порушеною упаковкою або вживані).
  • Товари, які виготовлялися або привозилися під індивідуальне замовлення.

Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальне, виготовлене під розміри та/або в тканинах, визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)).

Розрахунок з покупцем відбувається виходячи із вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця та перевірці цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів.

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» в редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями і Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців (затверджені наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 29.03.99г. №199).

Правила експлуатації меблів:

  • Експлуатуватися меблі повинні згідно з їхнім функціональним призначенням. Температура в приміщенні не повинна бути нижче +2 ° C, а вологість повітря в межах 45 - 70%.
  • Не допускається розміщення меблів поблизу опалювальних приладів.
  • Забороняється ставити гарячі предмети на меблі без теплоізоляційних підставок.
  • Не можна ставити на меблі гострі, важкі предмети.
  • Необхідно вберігати будь-які частини меблів від ударів, щоб уникнути відколів, тріщин, подряпин й т.п.
  • Берегти поверхню від попадання на неї води, розчинників, лугів й т. п.
  • Рекомендовано доглядати за поверхнею меблів спеціальними серветками, поліролями, восками й т.п.
  • Не можна перевантажувати меблі та/або нерівномірно розподіляти навантаження на полиці.
  • Встановлювати меблі необхідно тільки на горизонтально рівні поверхні.
  • Транспортування меблів допускається тільки в розібраному вигляді.
  • Пересувати меблі дозволяється тільки за вертикальні, добре закріплені бічні стійки, попередньо звільнивши меблі від речей.

Рекламації

При виникненні проблем із якістю товару, (механічні пошкодження окремих частин), будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для якнайшвидшого вирішення цієї проблеми. Виконання претензій щодо рекламації, недокомплектації здійснюється зазвичай наступного дня, але не пізніше ніж у 3-х денний термін.

  • Бути присутнім при прийманні товару особисто або передати таке право своєму представнику.
  • Оглянути зовнішній вигляд, чи все влаштовує.
  • Оглянути всі скляні елементи (в тому числі й дзеркала) на предмет цілісності (відколи, тріщини, подряпини й т. п.).
  • Оглянути всі фасади, на предмет різних дефектів (подряпини, відколи й т.п.).
  • Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість й т. п. відповідно до бланка замовлення.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запилення, механічне пошкодження);
  • пошкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу.

Порядок рекламації

При виявленні дефектних деталей, недостачі фурнітури і так далі для вирішення рекламації необхідно написати лист і відправити на нашу електронну адресу або на Viber чи Telegram менеджеру салону за номером вказаним в бланку замовлення. Необхідно вказати ПІП, адресу, номер телефону для зворотнього зв'язку, номер замовлення або найменування товару та виробника, дату доставки, опису дефекту в письмовому або аудіо/відео форматі. При розкритті упаковки просимо Вас сфотографувати дефекти до моменту складання. Важливо зберегти упаковку, монтаж таких виробів/частин виробу не допустимий. Гарантія на товари зібрані самостійно не поширюється.

УВАГА, претензії приймаються на розгляд тільки за наявності відео та фото дефекту; ярлика/ів, бірки/ок, і паспорту виробу та за наявності інструкції, картонного упакування.